diumenge, 4 de novembre del 2012

104. QUIN SIGNIFICAT TÉ SOMIAR?


104. Com em represento jo somiant. Per mi somiar és una diversió absoluta,... és una cosa que passa dins el nostre cervell quan estem dormint. És algo que ve del subconscient, que no ho fem perquè volguem encara que es pot controlar, si saps controlar una mica el teu subconscient. Per què somiem? Crec que són petits moments que t’agradaria passar i que no has viscut. M’agradaria saber el que podria saber, o el que desitjo através dels somnis. Avegades he somiat coses que m’han fet obrir els ulls en certs aspectes. Crec que somiar és sà,... m’agradaria dir que el principi d’un somni sempre es incognoscible, i això és algo que sempre m’ha intrigat molt. Per què no s’ha de poder recordar el principi? ALIES: JUVI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada